Інформатика, 7 клас

 1. Програма для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
2. Календарне планування (2017 р.)
3. Підручники:

4. Дистаційне навчання.

Скачати програму Скретч.



Матеріали до уроків 
  1. Урок 1.Поштова служба Інтернету. Електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень.
  2. Урок 2.Вкладання файлів. Етикет електронного листування.
  3. Урок 3.Використання адресної книжки та списків розсилання.
  4. Урок 4.Практична робота №1 «Електронне листування з використанням веб -інтерфейсу. Вкладені файли».
  5. Урок 5.Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.
  6. Урок 6.Етапи побудови інформаційної моделі.
  7. Урок 7.Побудова інформаційних моделей. Практична робота №2 «Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах».
  8. Урок 8.Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження.
  9. Урок 9.Алгоритми  з повторенням.
  10. Урок 10.Складання та виконання алгоритмів з повторенням.
  11. Урок 11.Практична робота №3  «Складання та  виконання алгоритмів з повторення, у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів».
  12. Урок 12.Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то-інакше».
  13. Урок 13.Алгоритми з розгалуженням.
  14. Урок 14.Практична робота №4 «Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у навчальному середовищі».
  15. Урок 15.Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням .
  16. Урок 16.Практична робота №5 «Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у навчальному середовищі».
  17. Урок 17.Табличний процесор, його призначення. Об’єкти електронної таблиці, їх властивості.
    1. Інтерактивна вправа "Введення даних та редагування електронних таблиць".
    2. Інтерфейс MS Excel 2010. 
  18. Урок 18.Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони.
  19. Урок 19.Типи даних: число, текст, формула. Уведення даних до комірок. Редагування, копіювання, переміщення й вилучення даних. Практична робота №6 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора».
  20. Урок 20.Формати даних: числовий, текстовий, формат дати.
  21. Урок 21.Формули. Правила запису формул у табличному процесорі. Поняття про модифікацію формул при копіюванні.
  22. Урок 22.Використання вбудованих функцій. Практична робота №7 «Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій».
  23. Урок 23.Аналіз даних, поданих на діаграмі. Опрацювання числових даних за алгоритмом.
  24. Урок 24.Практична робота №8 «Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі».
  25. Урок 25.Аналіз формулювання задачі.
  26. Урок 26.Побудова інформаційної моделі.
  27. Урок 27.Пошук інформаційних матеріалів. Опрацювання матеріалів.
  28. Урок 28.Захист проекту.
  29. Урок 29.Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту.
  30. Урок 30.Пошук інформаційних матеріалів.
  31. Урок 31.Добір засобу опрацювання даних. Опрацювання матеріалів.
  32. Урок 32.Створення та опрацювання інформаційної моделі.
  33. Урок 33.Захист проекту.
  34. Урок 34.Повторення і систематизація навчального матеріалу.
  35. Урок 35.Підсумковий урок за рік.

Немає коментарів :

Дописати коментар