9 клас, поглиблення



1. Програма для 8-9 класів з поглибленим вивченням інформатики.
2. Календарне планування (2017 р.)
3. Підручники:

4. Дистаційне навчання.
Матеріали до уроків 
  1. Урок 1.Інформатика як наука та галузь діяльності людини. Інформаційні технології. Інформаційні технології в освіті. Етапи становлення інформаційних технологій.
  2. Урок 2. Інформаційні системи. Поняття інформаційного суспільства. Інтелектуальна власність та авторське право. Етика і право при створенні та використанні інформаційних ресурсів.
  3. Урок 3. Поняття про інформаційну культуру, інформаційну грамотність, ІКТ-компетентність. Практична робота №1 «Освітні інформаційні ресурси і системи».
  4. Урок 4Класифікація комп’ютерних мереж.
  5. Урок 5. Апаратне й програмне забезпечення мереж.
  6. Урок 6Канали зв’язку, їх види. Мережні пристрої.
  7. Урок 7Адресація в мережах. Мережні протоколи.
    1. Завдання "Комп'ютерні мережі".
  8. Урок 8. Призначення й структура Інтернету. Способи під’єднання до Інтернету, функції провайдера.
  9. Урок 9Передавання даних в мережі Інтернет. Адресація в Інтернеті.
  10. Урок 10Поняття IP-адреси, доменного імені та URL-адреси.
  11. Урок 11. Адміністрування доменних імен Інтернету.
  12. Урок 12Сучасні сервіси Інтернету . Інтерактивне спілкування.
  13. Урок 13Сучасні сервіси Інтернету. Форуми, конференції.
  14. Урок 14Сучасні сервіси Інтернету. Соціальні мережі.
  15. Урок 15Сервіси веб-2.0. Геосервіси.
  16. Урок 16. Сервіси веб-2.0. Геосервіси.
  17. Урок 17Спеціальні інструменти пошуку. Розширений пошук.
  18. Урок 18Практична робота №2 «Сучасні сервіси Інтернету».
  19. Урок 19Інтернет- ресурси для вивчення навчальних предметів.
  20. Урок 20. Інтернет- ресурси для вивчення навчальних предметів.
  21. Урок 21Практична робота №3 «Інтернет- ресурси для навчання».  
  22. Урок 22. Класифікація загроз безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах. Етичні та правові основи захисту відомостей і даних.
    1. Формальні індикатори для оцінювання сайтів.
  23. Урок 23. Захист даних. Шкідливі програми, їх типи, принципи дії і боротьба з ними. Загрози, що виникають при роботі в Інтернеті. Засоби браузера, призначені для гарантування безпеки. Захищені сайти.
  24. Урок 24Поняття про спам і фішинг, засоби захисту від них. Безпечне зберігання даних. Резервне копіювання та відновлення даних. Безпечне видалення даних.
  25. Урок 25. Практична робота №4 «Налаштовування параметрів безпеки в середовищі браузера».
  26. Урок 26. Поняття персонального навчального середовища. Використання Інтернет-середовищ для створення та публікації документів.
  27. Урок 27. Опитування з використанням онлайн-форм.
  28. Урок 28. Організація та планування колективної діяльності.  Використання офісних веб-програм для створення спільних документів.
    1. Спільна презентація "Молодь обирає здоров'я".
  29. Урок 29. Практична робота №5 «Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм». 
  30. Урок 30. Синхронізація даних. Створення і використання спільних електронних закладок.  Канали новин. 
  31. Урок 31. Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів. 
  32. Урок 32. Поняття мови розмітки гіпертексту. 
  33. Урок 33. Практична робота №6 «Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем». 
  34. Урок 34. Поняття електронного документообігу. Апаратні засоби для забезпечення електронного документообігу, використання сканерів для введення текстів та ілюстрацій.
  35.  Урок 35. Програмне забезпечення електронного документообігу. Програми оптичного розпізнавання текстів і їх використання в системі електронного документообігу. 
  36. Урок 36. Практична робота №7 «Сканування графічних зображень (малюнків, ілюстрацій, фотографій, схем тощо). Використання програм оптичного розпізнавання тексту».
  37.  Урок 37. Програми автоматизованого перекладу текстів. Практична робота №8 «Використання програм автоматизованого перекладу текстів».
  38.  Урок 38. Поняття комп’ютерної публікації. Програмні засоби для створення публікацій. Види публікацій та їх шаблони.
  39.  Урок 39. Структура публікації. Основні складові публікацій.
  40.  Урок 40. Особливості роботи з графічними і текстовими об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Зв’язки між об’єктами публікації .
  41.  Урок 41. Алгоритм створення комп’ютерної публікації.
  42.  Урок 42. Практична робота №9 «Створення буклету з використанням шаблону».
  43.  Урок 43. Практична робота №10 «Створення бюлетеня з використанням шаблону та стилів оформлення».
  44.  Урок 44. Створення, збереження, відкривання та друк публікацій.
  45.  Урок 45. Практична робота №11 «Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження».
  46.  Урок 46. Оголошення типів користувача; прості та структуровані типи.
  47. Урок 47. Табличні величини; одновимірні масиви; компоненти для введення-виведення значень елементів одновимірного масиву.
  48.  Урок 48. Одновимірні масиви; компоненти для введення-виведення значень елементів одновимірного масиву.
  49.  Урок 49. Розробка алгоритмів роботи з одновимірними масивами та їх реалізація у вигляді програм.
  50.  Урок 50.Практична робота № 12 «Розробка алгоритмів роботи з одновимірними масивами та їх реалізація у вигляді програм». 
    1. Індивідуальні завдання. 
  51.  Урок 51Класичні алгоритми опрацювання значень елементів одновимірних масивів (пошук заданого елемента).
  52.  Урок 52. Класичні алгоритми опрацювання значень елементів одновимірних масивів (пошук заданого елемента).
    1. Візуалізація масивів.
  53. Урок 53. Класичні алгоритми опрацювання значень елементів одновимірних масивів (пошук мінімального або максимального значення).
  54. Урок 54Класичні алгоритми опрацювання значень елементів одновимірних масивів (пошук мінімального або максимального значення).
  55. Урок 55. Класичні алгоритми опрацювання значень елементів одновимірних масивів (упорядкування елементів).
  56.  Урок 56. Класичні алгоритми опрацювання значень елементів одновимірних масивів (упорядкування елементів).
  57.  Урок 57. Класичні алгоритми для роботи з масивами та їх реалізація у вигляді програм.
  58. Урок 58. Практична робота №13 «Класичні алгоритми для роботи з масивами та їх реалізація у вигляді програм».
  59. Урок 59. Узагальнення та систематизація знань з теми «Одновимірні масиви».
  60. Урок 60.Символьні та рядкові величини; стандартні підпрограми для опрацювання символьних та рядкових величин.
    1. Символьний та рядковий типи мови Pascal.
  61. Урок 61.Символьні та рядкові величини; стандартні підпрограми для опрацювання символьних та рядкових величин.
    1. Індивідуальні завдання. 
  62. Урок 62Практична робота №14 «Розробка алгоритмів з обробкою символьних та рядкових величин, їх реалізація у вигляді програм».
  63. Урок 63Класичні алгоритми опрацювання значень елементів рядкових величин (пошук заданого символу).
  64. Урок 64Класичні алгоритми опрацювання значень елементів рядкових величин (пошук заданого підрядка).
  65. Урок 65Класичні алгоритми опрацювання значень елементів рядкових величин (упорядкування елементів рядкової величини).
  66. Урок 66. Практична робота №15 «Класичні алгоритми для роботи з рядками та їх реалізація у вигляді програм».
  67. Урок 67Узагальнення та систематизація знань з теми «Символьні та рядкові величини».
  68. Урок 68. Двовимірні масиви; компоненти для введення-виведення значень елементів двовимірного масиву.
  69.  Урок 69. Двовимірні масиви; компоненти для введення-виведення значень елементів двовимірного масиву.
  70. Урок 70. Розробка алгоритмів з двовимірними масивами та їх реалізація у вигляді програм.
  71. Урок 71. Розробка алгоритмів з двовимірними масивами та їх реалізація у вигляді програм.
  72. Урок 72. Розробка алгоритмів з двовимірними масивами та їх реалізація у вигляді програм.
  73. Урок 73. Розробка алгоритмів з двовимірними масивами та їх реалізація у вигляді програм.
  74. Урок 74. Розробка алгоритмів з двовимірними масивами та їх реалізація у вигляді програм.
  75. Урок 75. Практична робота №16 «Розробка алгоритмів з двовимірними масивами та їх реалізація у вигляді програм».
  76. Урок 76. Класичні алгоритми опрацювання значень елементів двовимірних масивів (обробка елементів по рядках та стовпцях).
  77. Урок 77. Класичні алгоритми опрацювання значень елементів двовимірних масивів (обробка елементів по рядках та стовпцях).
  78. Урок 78. Класичні алгоритми опрацювання значень елементів двовимірних масивів (обробка елементів відповідно до головної та побічної діагоналі).
  79. Урок 79.Класичні алгоритми опрацювання значень елементів двовимірних масивів (обробка елементів відповідно до головної та побічної діагоналі).
  80. Урок 80. Практична робота №17 «Класичні алгоритми для роботи з двовимірними масивами, їх реалізація у вигляді програм».
  81. Урок 81.Узагальнення та систематизація знань з теми «Двовимірні масиви».
    1. Вікторина "Масиви в Pascal".
  82. Урок 82.Локальні та глобальні змінні; формальні та фактичні параметри; допоміжні алгоритми користувача.
  83. Урок 83.Локальні та глобальні змінні; формальні та фактичні параметри; допоміжні алгоритми користувача.
    1. Вікторина "Підпрограми".
  84. Урок 84.Розробка алгоритмів з використанням допоміжних алгоритмів користувача та їх реалізація у вигляді програм.
  85. Урок 85.Розробка алгоритмів з використанням допоміжних алгоритмів користувача та їх реалізація у вигляді програм.
    1. Методи сортування масивів. 
    2. Відео "Сортування методом бульбашки (обміну).
    3. Відео "Сортування методом прямого вибору".
    4. Відео "Сортування вставками".
    5. Відео "Сортування методом Шелла".
  86. Урок 86.Практична робота № 18 «Розробка алгоритмів з використанням допоміжних алгоритмів користувача та їх реалізація у вигляді програм».
  87. Урок 87.Використання масивів як формальних параметрів.
  88. Урок 88.Використання масивів як формальних параметрів.
  89. Урок 89.Розробка алгоритмів з використання масивів як формальних параметрів та реалізація у вигляді програм.
  90. Урок 90.Практична робота №19 «Розробка алгоритмів з використання масивів як формальних параметрів та реалізація у вигляді програм».
  91. Урок 91. Поняття рекурсії, рекурсивні алгоритми.
  92. Урок 92.Розробка рекурсивних алгоритмів та їх реалізація у вигляді програм.
  93. Урок 93.Розробка рекурсивних алгоритмів та їх реалізація у вигляді програм.
  94. Урок 94.Практична робота №20 « Розробка рекурсивних алгоритмів та їх реалізація у вигляді програм».
  95. Урок 95.Узагальнення та систематизація знань з теми «Допоміжні алгоритми».
  96. Урок 96.Визначення груп виконавців проекту; визначення теми спільного проекту і розбиття його на окремі незалежні та взаємопов’язані модулі.
  97. Урок 97.Поетапна реалізація та налагодження модулів проекту. Об’єднання окремих модулів проекту в єдине ціле.
  98. Урок 98.Розробка інтерфейсної частини проекту.
  99. Урок 99.Робота з літературою; оформлення документації: опис алгоритмів, необхідних технічних вимог щодо використання розробленого проекту.
  100. Урок 100.Інструкція для користувача; підготовка виступів, демонстраційної версії проекту, тестів для демонстрації проекту.
  101. Урок 101.Захист розробленого проекту.
  102. Урок 102.Поняття бази даних і систем управління базами даних, їх призначення. Типи баз даних. Реляційні (табличні) бази даних.  Об’єкти таблиці. Поняття запису, поля.
  103. Урок 103.Робота з готовою базою даних. Введення і редагування даних. Типи даних.
  104. Урок 104.Робота з готовою базою даних. Введення і редагування даних. Типи даних.
  105. Урок 105.Практична робота №21 «Робота з готовою базою даних. Введення і редагування даних».
  106. Урок 106.Створення таблиць. Моделювання зв’язків між записами і таблицями. Ключі і зовнішні ключі.
    1. Практичне завдання.
  107. Урок 107.Форми. Введення даних за допомогою форм різного типу.
    1. Створення форм.
    2. Створення форм для пошуку.
    3. Зразки форм.
  108. Урок 108.Введення даних за допомогою розкривних списків.
  109. Урок 109.Форми з обчисленнями.
  110. Урок 110.Пошук потрібних даних в базі даних.  Запити. Запити на вибірку даних.
  111. Урок 111.Практична робота №22 « Пошук даних в базі даних. Використання запитів і фільтрів».
  112. Урок 112.Конструювання умов відбору за даними однієї та кількох таблиць. Параметричні запити.
  113. Урок 113.Запити на змінення.
  114. Урок 114.Запити з обчисленнями.
  115. Урок 115.Практична робота №23 «Запити та їх використання».
  116. Урок 116.Звіти.
  117. Урок 117.Звіти з обчисленнями.
  118. Урок 118.Практична робота №24 «Створення звітів».
  119. Урок 119.Узагальнення та систематизація знань з теми «Бази даних».
  120. Урок 120.Змістовий аналіз формулювання задачі. Визначення проблеми, теми та завдань проекту.
  121. Урок 121.Побудова інформаційної моделі. Розподіл ролей і планування колективної діяльності.
  122. Урок 122.Розробка стратегії пошуку і пошук інформаційних матеріалів.
  123. Урок 123.Добір засобів опрацювання даних; опрацювання даних.
  124. Урок 124.Добір засобів подання результатів навчального проекту.
  125. Урок 125.Робота над проектом.
  126. Урок 126.Робота над проектом.
  127. Урок 127.Робота над проектом.
  128. Урок 128.Використання офісних веб-програм та інтернет-середовищ для публікації результатів своєї роботи.
  129. Урок 129.Використання офісних веб-програм та інтернет-середовищ для публікації результатів своєї роботи.
  130. Урок 130.Аналіз результатів; підготовка матеріалів; подання результатів розв’язування задачі.
  131. Урок 131.Захист проекту.
  132. Урок 132.Мережні технології.
  133. Урок 133.Створення персонального навчального середовища.
  134. Урок 134.Комп’ютерні публікації.
  135. Урок 135.Одновимірні масиви.
  136. Урок 136.Символьні та рядкові величини.
  137. Урок 137.Двовимірні масиви.
  138. Урок 138.Допоміжні алгоритми.
  139. Урок 139.Бази даних.
  140. Урок 140.Підсумковий урок.

Немає коментарів :

Дописати коментар