Інформатика, 11 клас


1. Програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту.
2. Календарне планування (2018 р.)
3. Підручники:

4. Дистаційне навчання.
Матеріали до уроків 
  1. Урок 1. Поняття моделі. Типи моделей. Моделювання як метод дослідження об’єктів.
  2. Урок 2. Моделювання. Практична робота №1. «Побудова інформаційної моделі».
  3. Урок 3. Таблиці в текстових документах.
  4. Урок 4.Базові структури алгоритмів: слідування, розгалуження, повторення. Вхідні дані та результати, їх взаємозв’язок. Графічне подання  алгоритмів.
  5. Урок 5.Складання і опис  алгоритмів.
  6. Урок 6.Етапи розв’язування задач за допомогою комп’ютера. Поняття про мови програмування.
  7. Урок 7.Складання  і реалізація алгоритмів. Практична робота №2. «Створення та виконання алгоритмів».
  8. Урок 8.Узагальнення та систематизація знань.
  9. Урок 9.Поняття електронної таблиці. Засоби опрацювання  електронних таблиць. Запуск на виконання табличного процесора, відкриття й збереження документа. Огляд інтерфейсу табличного процесора. Поняття книги, аркуші, рядки, стовпці,  клітинки. Навігація аркушем і книгою; виділення  елементів книги й аркушу.
  10. Урок 10.Введення даних до клітинок і редагування їх вмісту. Копіювання, переміщення й видалення даних. Автозаповнення.
  11. Урок 11.Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок.
    Практична робота №3  «Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора».
  12. Урок 12.Використання формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на клітинки і діапазони клітинок. Посилання на клітинки інших аркушів та інших книг.
  13. Урок 13.Копіювання формул та модифікація посилань під час копіювання. Практична робота №4 «Використання формул в електронних таблицях».
  14. Урок 14.Створення та настроювання діаграм, вибір типу діаграми.
    Практична робота №5 «Побудова діаграм».
  15. Урок 15.Призначення й використання основних математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора.
  16. Урок 16.Використання основних математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора. Практична робота №6 «Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора».
  17. Урок 17.Сортування й фільтрація даних у таблицях. Практична робота 7 «Сортування та фільтрація даних».
  18. Урок 18.Проміжні підсумки та зведені таблиці.
  19. Урок 19.Умовне форматування даних.
  20. Урок 20.Узагальнення та систематизація знань.
  21. Урок 21.Поняття, призначення, класифікація баз даних.
    1. Модель сутність-звя'зок предметної області. 
  22. Урок 22.Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі СУБД. Інтерфейс для введення і відображення даних в БД. Практична робота №8.  «Робота з готовою базою даних. Введення та отримання даних».
    1. Варіанти завдань до практичної роботи.
  23. Урок 23.Створення в базі даних таблиць. Визначення властивостей полів. Надання значень властивостям полів.
  24. Урок 24.Зв’язки між таблицями в базі даних, їхні різновиди. Вибір типу зв’язку. Створення зв’язків різних типів.  Поняття  цілісності  даних.
  25. Урок 25.Практична робота №9. «Створення бази даних з кількома зв’язаними таблицями».
    1. Варіанти завдань до практичної роботи.
  26. Урок 26.Поняття запиту до реляційної бази даних. Автоматизоване створення запитів.
  27. Урок 27.Практична робота №10. «Створення запитів у базі даних».
  28. Урок 28.Узагальнення та систематизація знань.
  29. Урок 29.Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Різновиди веб-сторінок.
  30. Урок 30.Поняття про системи керування вмістом сайту. Поняття хостингу. Основи веб-дизайну.
  31. Урок 31.Поняття про засоби автоматизованого розроблення веб-сайтів, редактор веб-сайтів з графічним інтерфейсом.
  32. Урок 32.Етапи створення веб-сайтів. Практична робота № 11. «Автоматизоване створення веб-сайту».
  33. Урок 33.Огляд сервісів Веб 2.0. Автоматизоване створення статичної веб-сторінки, вибір її типу й оформлення. Веб-спільноти. Вікі технології.
  34. Урок 34.Поняття блогу, різновиди блогів. Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та настроювання його параметрів.
  35. Урок 35.Узагальнення та систематизація знань.

Немає коментарів :

Дописати коментар