1. Програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту.
2. Календарне планування (2018 р.)
3. Підручники:
4. Дистаційне навчання.
Матеріали до уроків
- Урок 1. Поняття моделі. Типи моделей. Моделювання як метод дослідження об’єктів.
- Урок 2. Моделювання. Практична робота №1. «Побудова інформаційної моделі».
- Урок 3. Таблиці в текстових документах.
- Урок 4.Базові структури алгоритмів: слідування, розгалуження, повторення. Вхідні дані та результати, їх взаємозв’язок. Графічне подання алгоритмів.
- Урок 5.Складання і опис алгоритмів.
- Урок 6.Етапи розв’язування задач за допомогою комп’ютера. Поняття про мови програмування.
- Урок 7.Складання і реалізація алгоритмів. Практична робота №2. «Створення та виконання алгоритмів».
- Урок 8.Узагальнення та систематизація знань.
- Урок 9.Поняття електронної таблиці. Засоби опрацювання електронних таблиць. Запуск на виконання табличного процесора, відкриття й збереження документа. Огляд інтерфейсу табличного процесора. Поняття книги, аркуші, рядки, стовпці, клітинки. Навігація аркушем і книгою; виділення елементів книги й аркушу.
- Урок 10.Введення даних до клітинок і редагування їх вмісту. Копіювання, переміщення й видалення даних. Автозаповнення.
-
Урок 11.Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок.Практична робота №3 «Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора».
- Урок 12.Використання формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на клітинки і діапазони клітинок. Посилання на клітинки інших аркушів та інших книг.
- Урок 13.Копіювання формул та модифікація посилань під час копіювання. Практична робота №4 «Використання формул в електронних таблицях».
-
Урок 14.Створення та настроювання діаграм, вибір типу діаграми.Практична робота №5 «Побудова діаграм».
- Урок 15.Призначення й використання основних математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора.
- Урок 16.Використання основних математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора. Практична робота №6 «Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора».
- Урок 17.Сортування й фільтрація даних у таблицях. Практична робота №7 «Сортування та фільтрація даних».
- Урок 18.Проміжні підсумки та зведені таблиці.
- Урок 19.Умовне форматування даних.
- Урок 20.Узагальнення та систематизація знань.
- Урок 21.Поняття, призначення, класифікація баз даних.
- Урок 22.Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі СУБД. Інтерфейс для введення і відображення даних в БД. Практична робота №8. «Робота з готовою базою даних. Введення та отримання даних».
- Урок 23.Створення в базі даних таблиць. Визначення властивостей полів. Надання значень властивостям полів.
- Урок 24.Зв’язки між таблицями в базі даних, їхні різновиди. Вибір типу зв’язку. Створення зв’язків різних типів. Поняття цілісності даних.
- Урок 25.Практична робота №9. «Створення бази даних з кількома зв’язаними таблицями».
- Урок 26.Поняття запиту до реляційної бази даних. Автоматизоване створення запитів.
- Урок 27.Практична робота №10. «Створення запитів у базі даних».
- Урок 28.Узагальнення та систематизація знань.
- Урок 29.Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Різновиди веб-сторінок.
- Урок 30.Поняття про системи керування вмістом сайту. Поняття хостингу. Основи веб-дизайну.
- Урок 31.Поняття про засоби автоматизованого розроблення веб-сайтів, редактор веб-сайтів з графічним інтерфейсом.
- Урок 32.Етапи створення веб-сайтів. Практична робота № 11. «Автоматизоване створення веб-сайту».
- Урок 33.Огляд сервісів Веб 2.0. Автоматизоване створення статичної веб-сторінки, вибір її типу й оформлення. Веб-спільноти. Вікі технології.
- Урок 34.Поняття блогу, різновиди блогів. Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та настроювання його параметрів.
- Урок 35.Узагальнення та систематизація знань.
Немає коментарів :
Дописати коментар