11 клас профільний, ОАП



Календарно-тематичне планування курсу
«Інформатика. 11 клас» (ОАП)
     відповідно до навчальної програми для 10–11 класів
інформаційно-технологічного профілю.
Автори:  Т.П. Караванова, В.П. Костюков, І.О. Завадський.
(всього 70 годин: 68 годин + 2 години резервного навчального часу; 2 години на тиждень)
https://docs.google.com/document/d/1ZgQwKdHtpTO_x5Tw_nuzXmJH96_ZZERb1c_5f4dOOCs/edit

Тема 1. Структури даних. 4 години. 

№ урокуТема урокуМатеріали до уроку
      Урок 1.                       
Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному класі .

                          
      Урок 2.                        Поняття структур даних.Проста змінна. Масив.
      Урок 3.                        Стек.  Лабораторна робота № 1. «Використання стеку».Приклад програми роботи стеку на Delphi
      Урок 4.                        Черга. Лабораторна робота № 2. «Робота з чергою».Приклад програми роботи черги на Delphi

Тема 2. Основи теорії графів. 10 годин.

      Урок 5.                        Основні поняття теорії графів.
                                            
                          
      Урок 6.                        Теорія графів. Практична робота № 1. «Основні поняття теорії графів».Практична робота №1 (завдання)
      Урок 7.                        Способи представлення графів.
      Урок 8.                        Представлення графів. Практична робота № 2. «Способи подання графів».Практична робота №2
(завдання)
      Урок 9.                        Пошук у ширину та глибину.
     Урок 10.                        Алгоритми теорії графів. Лабораторна робота № 3. «Пошук у ширину та глибину».
     Урок 11.                        Визначення найкоротшого шляху в графі. Приклад процедури 
     Урок 12.                        Алгоритми теорії графів. Лабораторна робота № 4. «Визначення найкоротшого шляху в графі».Лабораторна 4     
     Урок 13.                        Алгоритм Дейкстри, алгоритм Флойда-Уоршелла.
     Урок 14.                       
Алгоритми Дейкстри та Флойда-Уоршелла.
Узагальнення та систематизація знань.

Тема 3. Елементи обчислювальної геометрії. 8 годин.

     Урок 15.                        Векторний добуток.
     Урок 16.                        Напрямок повороту.
     Урок 17.                        Визначення площі многокутника.
     Урок 18.                        Визначення площі многокутника.
     Урок 19.                        Лабораторна робота № 5. «Векторний добуток, напрямок повороту вектора, визначення площі многокутника».
     Урок 20.                        Побудова опуклої оболонки.
     Урок 21.                       Лабораторна робота № 6. «Побудова опуклої оболонки».
     Урок 22.                       
Елементи обчислювальної геометрії.
Узагальнення та систематизація знань.

Тема 4. Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури. 4 години. 

     Урок 23.                       
Об’єкти та класи у програмуванні. Атрибути та методи класів.

     Урок 24.                       
Успадкування класів, асоціація і її різновиди.

     Урок 25.                       
Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури об’єктно-орієнтованою мовою програмування.

     Урок 26.                       
Лабораторна робота № 7. «Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури».

Тема 5. Проектування поведінки програм. 6 годин. 

     Урок 27.                       
Проектування програмної логіки за допомогою діаграм діяльності мови UML.

     Урок 28.                       

Проектування програмної логіки за допомогою діаграм діяльності мови UML.
Практична робота № 3. «Проектування програмної логіки».

     Урок 29.                       
Проектування об’єктної взаємодії за допомогою діаграм послідовностей мови UML.

     Урок 30.                       

Проектування об’єктної взаємодії за допомогою діаграм послідовностей мови UML.
Практична робота № 4. «Проектування об’єктної взаємодії».

     Урок 31.                       
Створення простих об’єктно-орієнтованих програм на основі візуального моделювання.

     Урок 32.                       

Лабораторна робота № 8. «Розробка об’єктно-орієнтованої програми».
 Узагальнення та систематизація знань.

Тема 6. Графіка у мові об’єктно-орієнтованого програмування. 8 годин. 

     Урок 33.                        Об’єкти та компоненти мови програмування для відображення файлів з зображенням.Додаток "Загадка"
Додатки "MediaPlayer и OpenDialog"
     Урок 34.                        Методи для креслення графічних примітивів.
     Урок 35.                        Розв'язування завдань щодо побудови графічних зображень.
     Урок 36.                         Побудова графічних зображень. Практична робота № 5. «Створення зображень за допомогою графічних примітивів».
     Урок 37.                        Побудова графіка функції
     Урок 38.                        Розв'язування завдань на побудову графіків функцій.
     Урок 39.                        Лабораторна робота № 9. «Створення графіка функції»
     Урок 40.                       
Графіка у мові об’єктно-орієнтованого програмування.
Узагальнення та систематизація знань.










 

Немає коментарів :

Дописати коментар