Календарно-тематичне планування курсу
«Інформатика. 11 клас» (ОАП)
відповідно до навчальної програми для 10–11 класів
інформаційно-технологічного профілю.
інформаційно-технологічного профілю.
Автори: Т.П. Караванова, В.П. Костюков,
І.О. Завадський.
(всього 70 годин: 68 годин + 2 години резервного навчального часу; 2 години на тиждень)
Тема 1. Структури даних. 4 години. | ||
№ уроку | Тема уроку | Матеріали до уроку |
Урок 1. |
Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному класі .
| |
Урок 2. | Поняття структур даних.Проста змінна. Масив. | |
Урок 3. | Стек. Лабораторна робота № 1. «Використання стеку». | Приклад програми роботи стеку на Delphi |
Урок 4. | Черга. Лабораторна робота № 2. «Робота з чергою». | Приклад програми роботи черги на Delphi |
Тема 2. Основи теорії графів. 10 годин. | ||
Урок 5. | Основні поняття теорії графів. | |
Урок 6. | Теорія графів. Практична робота № 1. «Основні поняття теорії графів». | Практична робота №1 (завдання) |
Урок 7. | Способи представлення графів. | |
Урок 8. | Представлення графів. Практична робота № 2. «Способи подання графів». | Практична робота №2 (завдання) |
Урок 9. | Пошук у ширину та глибину. | |
Урок 10. | Алгоритми теорії графів. Лабораторна робота № 3. «Пошук у ширину та глибину». | |
Урок 11. | Визначення найкоротшого шляху в графі. | Приклад процедури |
Урок 12. | Алгоритми теорії графів. Лабораторна робота № 4. «Визначення найкоротшого шляху в графі». | Лабораторна 4 |
Урок 13. | Алгоритм Дейкстри, алгоритм Флойда-Уоршелла. | |
Урок 14. |
Алгоритми Дейкстри та Флойда-Уоршелла.
Узагальнення та систематизація знань. | |
Тема 3. Елементи обчислювальної геометрії. 8 годин.
| ||
Урок 15. | Векторний добуток. | |
Урок 16. | Напрямок повороту. | |
Урок 17. | Визначення площі многокутника. | |
Урок 18. | Визначення площі многокутника. | |
Урок 19. | Лабораторна робота № 5. «Векторний добуток, напрямок повороту вектора, визначення площі многокутника». | |
Урок 20. | Побудова опуклої оболонки. | |
Урок 21. | Лабораторна робота № 6. «Побудова опуклої оболонки». | |
Урок 22. |
Елементи обчислювальної геометрії.
Узагальнення та систематизація знань. | |
Тема 4. Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури. 4 години. | ||
Урок 23. | Об’єкти та класи у програмуванні. Атрибути та методи класів. | |
Урок 24. | Успадкування класів, асоціація і її різновиди. | |
Урок 25. | Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури об’єктно-орієнтованою мовою програмування. | |
Урок 26. | Лабораторна робота № 7. «Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури». | |
Тема 5. Проектування поведінки програм. 6 годин. | ||
Урок 27. | Проектування програмної логіки за допомогою діаграм діяльності мови UML. | |
Урок 28. |
Проектування програмної логіки за
допомогою діаграм діяльності мови UML.
Практична робота № 3. «Проектування програмної логіки». | |
Урок 29. | Проектування об’єктної взаємодії за допомогою діаграм послідовностей мови UML. | |
Урок 30. |
Проектування об’єктної взаємодії за допомогою діаграм
послідовностей мови UML.
Практична робота № 4. «Проектування об’єктної взаємодії». | |
Урок 31. | Створення простих об’єктно-орієнтованих програм на основі візуального моделювання. | |
Урок 32. |
Лабораторна робота
№ 8. «Розробка об’єктно-орієнтованої програми».
Узагальнення та
систематизація знань. | |
Тема 6. Графіка у мові об’єктно-орієнтованого програмування. 8 годин. | ||
Урок 33. | Об’єкти та компоненти мови програмування для відображення файлів з зображенням. | Додаток "Загадка" Додатки "MediaPlayer и OpenDialog" |
Урок 34. | Методи для креслення графічних примітивів. | |
Урок 35. | Розв'язування завдань щодо побудови графічних зображень. | |
Урок 36. | Побудова графічних зображень. Практична робота № 5. «Створення зображень за допомогою графічних примітивів». | |
Урок 37. | Побудова графіка функції | |
Урок 38. | Розв'язування завдань на побудову графіків функцій. | |
Урок 39. | Лабораторна робота № 9. «Створення графіка функції» | |
Урок 40. |
Графіка у мові об’єктно-орієнтованого програмування.
Узагальнення та систематизація знань. |
Немає коментарів :
Дописати коментар