«Інформатика. 11 клас» (ІКТ)
відповідно до
навчальної програми для 10–11 класів
інформаційно-технологічного профілю.
інформаційно-технологічного профілю.
Автори: Т.П. Караванова, В.П. Костюков,
І.О. Завадський.
(всього 105
годин: 97 годин + 8 години резервного навчального часу; 3 години на тиждень)
11-А клас, 2016-2017 навчальний рік
№,
n/n
|
Тема уроку
|
К-ть
годин
|
Дата
|
Матеріали до уроку
|
Тема 1. Основні поняття баз даних. Побудова моделі
«сутність-зв'язок предметної області».
|
4
|
|||
1
|
Поняття бази даних.
|
1
год.
|
||
2
|
Модель «сутність-зв'язок» предметної
області. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку.
|
1
год.
|
||
3
|
Правила побудови моделі даних предметної
області.
|
1
год.
|
||
4
|
Побудова моделі даних предметної області.
Лабораторна робота № 1. «Розробка моделі «сутність-зв'язок» предметної
області».
|
1
год.
|
||
Тема 2.
Створення бази даних.
|
3
|
|||
5
|
Інтерфейс і довідкова система СУБД.
Створення ті відкриття бази даних.
|
1
год.
|
||
6
|
Основні об’єкти бази даних. Створення
таблиць. Зовнішні ключі.
|
1
год.
|
||
7
|
Введення даних у таблиці. Практична
робота № 1. «Реалізація моделі «сутність-зв'язок» у СУБД».
|
1
год.
|
||
Тема 3. Інтерфейс користувача бази даних.
|
4
|
|||
8
|
Розробка інтерфейсу користувача для
введення даних. Створення форми. Настроювання властивостей форм.
|
1
год.
|
||
9
|
Використання списків для моделювання
зв’язків, настроювання властивостей списків.
|
1
год.
|
||
10
|
Використання в інтерфейсі
користувача БД кнопок, створення меню користувача БД.
|
1
год.
|
||
11
|
Практична робота № 2. «Розробка інтерфейсу користувача бази даних».
Узагальнення та систематизація знань.
|
1
год.
|
||
Тема 4. Вибирання та групування даних.
|
8
|
|||
12
|
Сортування, пошук і фільтрація
даних.
|
1
год.
|
||
13
|
Поняття запиту до реляційної
бази даних.
|
1
год.
|
||
14
|
Створення простих вибіркових запитів.
|
1
год.
|
||
15
|
Запити. Практична робота № 3.
«Вибирання даних»
|
1
год.
|
||
16
|
Основи мови SQL. Оператор IN. Віднімання
множин записів.
|
1
год.
|
||
17
|
Обчислення підсумкових показників для
груп записів.
|
1
год.
|
||
18
|
Групи записів. Практична робота № 4.
«Групування даних».
|
1
год.
|
||
19
|
Застосування мови SQL для обчислення
підсумкових показників та вибирання груп записів.
|
1
год.
|
||
Тема 5. Додавання, оновлення, видалення та виведення
даних. Розробка проекту.
|
5
|
|||
20
|
Створення запитів. Практична робота № 5.
«Створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних».
|
1
год.
|
||
21
|
Імпорт даних у базу та експорт даних з
БД. Створення звітів.
|
1
год.
|
||
22
|
Групування даних у звітах. Практична
робота № 6. «Створення звітів за однією та кількома
таблицями».
|
1
год.
|
||
23
|
Розробка бази даних. Лабораторна робота № 2.
«Розробка та використання бази даних для заданої предметної області».
|
1
год.
|
||
24
|
Використання бази даних для заданої предметної області.
Узагальнення та систематизація знань.
|
1
год.
|
||
Тема 6. Слайдові презентації.
|
6
|
|||
25
|
Поняття презентації.
|
1
год.
|
||
26
|
Створення, оформлення та збереження
презентації.
|
1
год.
|
||
27
|
Створення текстових написів і вставлення
графічних зображень на слайди презентації.
|
1
год.
|
||
28
|
Стильове оформлення презентацій. Практична
робота № 7. «Розробка слайдової презентації».
|
1
год.
|
||
29
|
Анімаційні ефекти. Практична робота № 8.
«Анімація в слайдових презентаціях».
|
1
год.
|
||
30
|
Демонстрація презентації.
|
1
год.
|
||
Тема 7. Мультимедійні презентації.
|
2
|
|||
31
|
Середовище розробки мультимедійних
презентацій і його об’єкти.
|
1
год.
|
||
32
|
Розроблення плану презентації. Практична
робота № 9. «Створення мультимедійних презентацій».
Узагальнення та систематизація знань.
|
1
год.
|
||
Тема 8. Потокові презентації.
|
14
|
|||
33
|
1
год.
|
|||
34
|
Створення Flash-документу та налаштування
його властивостей.
|
1
год.
|
||
35
|
Додання мультимедійного вмісту до
Flash-документу. Практична робота № 10. «Створення, публікація й перегляд
найпростішої презентації».
|
1
год.
|
||
36
|
Поняття
символу та екземпляру символу, бібліотека, панель властивостей, панель дій.
Практична робота № 11. «Використання символів у презентаціях».
|
1
год.
|
||
37
|
Створення вмісту презентації, створення
графічних об’єктів.
|
1
год.
|
||
38
|
Групування, вирівнювання та
трансформування об’єктів, робота з текстом. Практична робота № 12. «Створення й імпортування графічних об’єктів».
|
1
год.
|
||
39
|
Створення анімації, покадрова анімація.
Рух об’єктів.
|
1
год.
|
||
40
|
Рух за кривими.
|
1
год.
|
||
41
|
Інші види анімації, ефекти часової шкали,
морфінг, використання масок.
|
1
год.
|
||
42
|
Анімація у Flash. Практична робота № 13.
«Основні типи анімації у презентаціях Flash».
|
1
год.
|
||
43
|
Додавання інтерактивності до презентації,
поняття інтерактивності, кнопки.
|
1
год.
|
||
44
|
Функції мови ActionScript, які дозволяють
внести елементи інтерактивності в презентацію.
|
1
год.
|
||
45
|
Інтерактивність у Flash. Практична
робота № 14. «Інтерактивність у Flash-презентаціях».
|
1
год.
|
||
46
|
Робота у середовищі Flash.
Узагальнення та систематизація знань
|
1
год.
|
||
Тема 9. Автоматизоване створення й підтримка
веб-ресурсів. Технології Веб 2.0.
|
4
|
|||
47
|
Структура веб-сайтів, різновиди
веб-сторінок.
|
1
год.
|
||
48
|
Автоматизоване створення статичної
веб-сторінки, вибір її типу й оформлення. Автоматизоване створення й адміністрування
форумів та чатів. Практична робота № 15. «Автоматизоване створення й адміністрування
веб-сайту».
|
1
год.
|
||
49
|
Огляд технології Веб 2.0. Створення й
оформлення блогу. Вікі-технології.
|
1
год.
|
||
50
|
Використання служб онлайнового
документообігу. Практична робота № 16. «Створення веб-ресурсів з використанням
технологій Веб 2.0».
|
1
год.
|
||
Тема 10. Основи мови HTML.
|
6
|
|||
51
|
Мова розмітки, гіпертекстовий документ та
його елементи.
|
1 год.
|
||
52
|
Теги шрифтів, гіперпосилання, заголовку,
тла веб-сторінки. Списки.
|
1 год.
|
||
53
|
Способи керування структурою та
розміщенням інформації на веб-сторінках. Практична
робота № 17. «Розробка найпростішої веб-сторінки».
|
1 год.
|
||
54
|
Таблиці.
Практична робота № 18. «Структурування веб-сторінок за допомогою таблиць».
|
1
год.
|
||
55
|
Фрейми. Використання посилань у фреймах. Практична
робота № 19. «Розробка веб-сайтів з використанням фреймів».
|
1
год.
|
||
56
|
Основи мови HTML .
Узагальнення та систематизація знань.
|
1
год.
|
||
Тема 11. Графіка, аудіо- та відеоінформація на
веб-сторінках.
|
4
|
|||
57
|
Формати зображень, що використовуються в
Інтернеті, їхні особливості. Розміщення зображень на веб-сторінках. Карти
посилань.
|
1год.
|
||
58
|
Створення й розміщення на сайтах gif-анімації. Практична робота № 20. «Розміщення графічних об’єктів на веб-сторінці».
|
1
год.
|
||
59
|
Розміщення на веб-сторінках аудіо- та
відеофайлів.
|
1
год.
|
||
60
|
Відтворення аудіо- та відео файлів в
онлайновому режимі.
|
1
год.
|
||
Тема 12. Візуальний редактор веб-сайтів.
|
4
|
|||
61
|
Інтерфейс програми. Створення сайту за
допомогою майстра.
|
1
год.
|
||
62
|
Створення веб-сайту в режимі WYSIWYG.
|
1
год.
|
||
63
|
Структурування веб-сторінок і сайтів за
допомогою таблиць та фреймів.
|
1
год.
|
||
64
|
Додавання до веб-сторінок мультимедійного
вмісту. Практична робота № 21. «Розробка сайту в середовищі
візуального редактора сайтів».
|
1
год.
|
||
Тема 13. Таблиці каскадних стилів і динамічні веб-сайти.
|
6
|
|||
65
|
Поняття про каскадні аркуші стилів.
|
1
год.
|
||
66
|
Поняття про об’єктну модель документа DOM і
мову DHTML.
|
1
год.
|
||
67
|
Динамічна зміна параметрів тексту,
розкривні списки, позиціонування зображень. Практична робота № 22. «Створення динамічних елементів на веб-сторінках».
|
1
год.
|
||
68
|
Поняття про мови веб-скриптів та способи
використання скриптів у гіпертекстових документах.
|
1
год.
|
||
69
|
Автоматичне генерування веб-скриптів
засобами графічного редактора веб-сторінок, обробка форм.
Практична робота № 23. «Обробка форм за допомогою веб-скриптів».
|
1
год.
|
||
70
|
Динамічні веб-сайти.
Узагальнення
та систематизація знань.
|
1
год.
|
||
Тема 14. Макроси. Створення макросів в офісних
програмах.
|
2
|
|||
71
|
Поняття макросу. Створення макросу за
допомогою MacroRecorder.
|
1 год.
|
||
72
|
Макроси. Практична робота № 24.
«Створення макросів за допомогою MacroRecorder у середовищах Word, Excel».
|
1 год.
|
||
Тема 15. VBA. Базові поняття.
|
2
|
|||
73
|
Базові елементи VBA.
|
1 год.
|
||
74
|
Макроси. Практична робота № 25.
«Створення макросів за допомогою VBA у середовищах Word, Excel»
|
1 год.
|
||
Тема 16. Програмування в середовищі MS Access.
|
5
|
|||
75
|
Програмування подій, пов’язаних з
розміщеними на формах елементами керування.
|
1 год.
|
||
76
|
Поняття про динамічний SQL.
|
1 год.
|
||
77
|
Програмування запитів, параметри яких
визначаються за допомогою прапорців та інших елементів керування.
|
1 год.
|
||
78
|
Запити. Лабораторна робота № 3. «Програмування запитів».
|
1 год.
|
||
79
|
Автоматизація роботи в офісних програмах
за допомогою VBA.
Узагальнення
та систематизація знань.
|
1 год.
|
||
Тема 17. Вступ до проектування.
|
2
|
|||
80
|
Поняття проекту. Організація командної
роботи.
|
1 год.
|
||
81
|
Планування роботи над проектом.
|
1 год.
|
||
Тема 18. Літературна мозаїка.
|
4
|
|||
82
|
Пошук тексту твору у електронному
вигляді. Формати збереження тексту.
|
1 год.
|
||
83
|
Форматування книги за допомогою стилів.
|
1 год.
|
||
84
|
Вказівники. Звітування.
|
1 год.
|
||
85
|
Практична робота № 26. «Виконання проекту».
Узагальнення та систематизація знань.
|
1 год.
|
||
Тема 19. Використання мультимедійних можливостей операційної
системи для створення відеокліпів.
|
6
|
|||
86
|
Вибір теми проекту. Розподіл обов’язків.
|
1 год.
|
||
87
|
Створення сценарію відео кліпу. Підбір
аудіо та відеоматеріалів.
|
1 год.
|
||
88
|
Монтаж відео кліпу (Microsoft Movie Maker).
|
1 год.
|
||
89
|
Формати відео кліпів avi, wmv.
|
1 год.
|
||
90
|
Експорт відео кліпу у заданий формат.
Звітування.
|
1 год.
|
||
91
|
Створення відео кліпів.
Практична робота № 27. «Виконання проекту».
|
1 год.
|
||
Тема 20. Технології створення інтерактивних книг.
|
6
|
|||
92
|
Розробка дерева сюжетних ліній книги.
|
1 год.
|
||
93
|
Технології створення інтерактивної книги
(PowerPoint,
HTML,
середовище програмування)
|
1 год.
|
||
94
|
Організація навігації в книзі.
|
1 год.
|
||
95
|
Пошук помилок при написанні текстів
книги.
|
1 год.
|
||
96
|
Дизайн ті інтерфейс інтерактивної книги.
Звітування.
|
1 год.
|
||
97
|
Практична робота № 28. «Виконання проекту».
Узагальнення та систематизація знань.
|
1 год.
|
||
Повторення. Резервний навчальний час.
|
8
|
|||
98
|
Бази даних.
|
1 год.
|
||
99
|
Бази даних.
|
1 год.
|
||
100
|
Основи створення комп’ютерних
презентацій.
|
1 год.
|
||
101
|
Основи створення комп’ютерних
презентацій.
|
1 год.
|
||
102
|
Основи веб-дизайну.
|
1 год.
|
||
103
|
Основи веб-дизайну.
|
1 год.
|
||
104
|
Автоматизація роботи в офісних програмах
за допомогою VBA.
|
1 год.
|
||
105
|
Інформаційні технології у проектній
діяльності.
Узагальнення та систематизація знань.
|
1 год.
|
Немає коментарів :
Дописати коментар